image

Obratite nam se, rado ćemo vas saslušati!

Napravili smo ovaj poseban kutak na SAT HUB-u, gde slušamo šta vi imate da nam kažete u vezi tema koje vas interesuju. 

Ovde imate priliku da vas čujemo!

U određenim vremenskim intervalima objavljivaćemo postove poput ovog, gde ćete vi u komentarima moći da nam se direktno obratite, a mi ćemo pažljivo slušati vaš glas i mišljenje.

[...]


Da biste pročitali ceo članak potrebno je da se ulogujete na svoj nalog. Vi znate ko smo mi, gledate nas na malim ekranima, a sada i na aplikaciji SAT HUB. I mi bismo voleli da se upoznamo sa vama tako što ćete se ili ulogovati na svoj nalog ako ga imate ili se registrovati što je vrlo jednostavno. Klikom na „Registruj se“ za samo nekoliko trenutaka, potpuno besplatno, postajete deo velike zajednice.
 

Komentari

Prijavite se da biste mogli komentarisati!

Jovan Vasiljević

7.9.2024. 17:47

Jeste, istina je da ste govorili o tome kako i gde se postavljaju "ležeći policajci" ali ste tu samo citirali zakon, a ja pričam o besmislu postavljanja istih bukvalno po celom gradu, tamo gde apsolutno nema nikakve porebe, a takvih je mesta iz dana u dan sve više i više. U Novom Sadu bukvalno svuda vozimo po ležećim policajcima.

Vladimir Butulija

4.9.2024. 20:46

Izvinjavam se na višestrukim postovima. Posledica su zamrzavanja aplikacije. Ako ste u mogućnosti, zbog korektnosti prema drugim korisnicima, zamolio bih vas da izbrišete moje neželjeno ponovljene komentare. Ujedno se izvinjavam i na dužini komentara, ali nisam uspeo da sažmem, a da ipak dam konkretan i detaljan primer.

Vladimir Butulija

4.9.2024. 20:46

Izvinjavam se na višestrukim postovima. Posledica su zamrzavanja aplikacije. Ako ste u mogućnosti, zbog korektnosti prema drugim korisnicima, zamolio bih vas da izbrišete moje neželjeno ponovljene komentare. Ujedno se izvinjavam i na dužini komentara, ali nisam uspeo da sažmem, a da ipak dam konkretan i detaljan primer.

Vladimir Butulija

4.9.2024. 20:40

potrebno je više pažnje pri kreiranju pitanja i odgovora u kvizu. Dešava se da ni jedan odgovor nije tačan, a i da odgovor koji je tražen za poen nije tačan. Nekad možemo naslutiti koji je odgovor očekivan iako nije tačan, ali nekad sa tačnim odgovorom ne dobijemo poen. Npr. u poslednjem kvizu očekivani odgovor da pred kružnim tokom treba stati i propustiti vozila koja su u kružnom toku nije tačan. Tačan odgovor bi bio da pred raskrsnicom treba usporiti i prilagofiti brzinu situaciji u njoj, a zaustavljanje ispred kružnog toka zavisi od toga da li imate znak da nailazite na put sa prvenstvom prolaza ili ne. Ako nemate taj znak ili znak "stop", ne treba da se zaustavite, jer imate prvenstvo prolaza, ali naravno, zreba da budete obazrivi. Kod trećeg pitanja, koliko putnika sme da se prevozi, očekivani odgovor, koliko ima sigurnosnih pojaseva, nije tačan. Tačniji je odgovor, "koliko ima sedišta", jer postoje vozila kod kojih nije obavezno da svako sedište na kome se može prevoziti putnik ima sigurnosni pojas. I ako odgovorite tačno, ne dobijete poen, e to već nije moguće predvideti, jer nismo vidoviti. (Kažem tačniji odgovor, jer ako isterujemo mak na konac to je samo potreban, a ne i dovoljan uslov, jer vozilo mora biti i registrovano za taj broj putnika, vozač mora imati odgovarajuću dozvolu za orevoz tog broja putnika itd. Ali nije potrebno toliko detaljno, međutim ne bi trebalo biti baš krupnih razlika u očekivanim u odnosu na tačne odgovore, da se očekivani odgovor ne može ni naslutiti)

Dejan Mojsilovic

4.9.2024. 21:28

Slažem se sa komentarima, pitanja u kvizu nisu dovoljno precizna, na zna se na kakav kružni tok nailazimo i vozila su registrovana na određen broj putnika i to je jedino validno...starija vozila i nemaju pojaseve pozadi...

Vladimir Butulija

4.9.2024. 20:40

potrebno je više pažnje pri kreiranju pitanja i odgovora u kvizu. Dešava se da ni jedan odgovor nije tačan, a i da odgovor koji je tražen za poen nije tačan. Nekad možemo naslutiti koji je odgovor očekivan iako nije tačan, ali nekad sa tačnim odgovorom ne dobijemo poen. Npr. u poslednjem kvizu očekivani odgovor da pred kružnim tokom treba stati i propustiti vozila koja su u kružnom toku nije tačan. Tačan odgovor bi bio da pred raskrsnicom treba usporiti i prilagofiti brzinu situaciji u njoj, a zaustavljanje ispred kružnog toka zavisi od toga da li imate znak da nailazite na put sa prvenstvom prolaza ili ne. Ako nemate taj znak ili znak "stop", ne treba da se zaustavite, jer imate prvenstvo prolaza, ali naravno, zreba da budete obazrivi. Kod trećeg pitanja, koliko putnika sme da se prevozi, očekivani odgovor, koliko ima sigurnosnih pojaseva, nije tačan. Tačniji je odgovor, "koliko ima sedišta", jer postoje vozila kod kojih nije obavezno da svako sedište na kome se može prevoziti putnik ima sigurnosni pojas. I ako odgovorite tačno, ne dobijete poen, e to već nije moguće predvideti, jer nismo vidoviti. (Kažem tačniji odgovor, jer ako isterujemo mak na konac to je samo potreban, a ne i dovoljan uslov, jer vozilo mora biti i registrovano za taj broj putnika, vozač mora imati odgovarajuću dozvolu za orevoz tog broja putnika itd. Ali nije potrebno toliko detaljno, međutim ne bi trebalo biti baš krupnih razlika u očekivanim u odnosu na tačne odgovore, da se očekivani odgovor ne može ni naslutiti)

Vladimir Butulija

4.9.2024. 20:40

potrebno je više pažnje pri kreiranju pitanja i odgovora u kvizu. Dešava se da ni jedan odgovor nije tačan, a i da odgovor koji je tražen za poen nije tačan. Nekad možemo naslutiti koji je odgovor očekivan iako nije tačan, ali nekad sa tačnim odgovorom ne dobijemo poen. Npr. u poslednjem kvizu očekivani odgovor da pred kružnim tokom treba stati i propustiti vozila koja su u kružnom toku nije tačan. Tačan odgovor bi bio da pred raskrsnicom treba usporiti i prilagofiti brzinu situaciji u njoj, a zaustavljanje ispred kružnog toka zavisi od toga da li imate znak da nailazite na put sa prvenstvom prolaza ili ne. Ako nemate taj znak ili znak "stop", ne treba da se zaustavite, jer imate prvenstvo prolaza, ali naravno, zreba da budete obazrivi. Kod trećeg pitanja, koliko putnika sme da se prevozi, očekivani odgovor, koliko ima sigurnosnih pojaseva, nije tačan. Tačniji je odgovor, "koliko ima sedišta", jer postoje vozila kod kojih nije obavezno da svako sedište na kome se može prevoziti putnik ima sigurnosni pojas. I ako odgovorite tačno, ne dobijete poen, e to već nije moguće predvideti, jer nismo vidoviti. (Kažem tačniji odgovor, jer ako isterujemo mak na konac to je samo potreban, a ne i dovoljan uslov, jer vozilo mora biti i registrovano za taj broj putnika, vozač mora imati odgovarajuću dozvolu za orevoz tog broja putnika itd. Ali nije potrebno toliko detaljno, međutim ne bi trebalo biti baš krupnih razlika u očekivanim u odnosu na tačne odgovore, da se očekivani odgovor ne može ni naslutiti)

Vladimir Butulija

4.9.2024. 20:40

potrebno je više pažnje pri kreiranju pitanja i odgovora u kvizu. Dešava se da ni jedan odgovor nije tačan, a i da odgovor koji je tražen za poen nije tačan. Nekad možemo naslutiti koji je odgovor očekivan iako nije tačan, ali nekad sa tačnim odgovorom ne dobijemo poen. Npr. u poslednjem kvizu očekivani odgovor da pred kružnim tokom treba stati i propustiti vozila koja su u kružnom toku nije tačan. Tačan odgovor bi bio da pred raskrsnicom treba usporiti i prilagofiti brzinu situaciji u njoj, a zaustavljanje ispred kružnog toka zavisi od toga da li imate znak da nailazite na put sa prvenstvom prolaza ili ne. Ako nemate taj znak ili znak "stop", ne treba da se zaustavite, jer imate prvenstvo prolaza, ali naravno, zreba da budete obazrivi. Kod trećeg pitanja, koliko putnika sme da se prevozi, očekivani odgovor, koliko ima sigurnosnih pojaseva, nije tačan. Tačniji je odgovor, "koliko ima sedišta", jer postoje vozila kod kojih nije obavezno da svako sedište na kome se može prevoziti putnik ima sigurnosni pojas. I ako odgovorite tačno, ne dobijete poen, e to već nije moguće predvideti, jer nismo vidoviti. (Kažem tačniji odgovor, jer ako isterujemo mak na konac to je samo potreban, a ne i dovoljan uslov, jer vozilo mora biti i registrovano za taj broj putnika, vozač mora imati odgovarajuću dozvolu za orevoz tog broja putnika itd. Ali nije potrebno toliko detaljno, međutim ne bi trebalo biti baš krupnih razlika u očekivanim u odnosu na tačne odgovore, da se očekivani odgovor ne može ni naslutiti)

Zoran Živojinović

4.9.2024. 13:36

Slažem se sa ograničenjem 30 km u blizini škola ali da li to znači da mogu da vozačima u 2 iza ponoći mogu da pišu kaznu za prekoračenje brzine u blizini škole

Miloš Živković

3.9.2024. 22:41

Prvo želim da kažem da je aplikacija jako dobro urađena i zanimljiva, a moje pitanje je da li će biti emisija vezana za polovna vozila? Polovnjaci do određene cene ili možda najprodavaniji polovnjaci na našem tržištu?

Djordje Jevdjevic

2.9.2024. 16:08

U zadnje vreme mi svaki dan skidate poene, a ne dodajete nove kada otvorim clanak, u cemu je problem,? Stvarno nije fer.

SAT Media HUB

3.9.2024. 09:39

Čini vam se. Skidaju se bodovi koji su stariji od 30 dana a novi se dodaju ako otvarate notifikacije. Ukoliko redovno otvarate notifikacije, moguće je da je veći broj bodova koji je istekao nego što ste dobili novih. Svakako, ako nas redovno pratite imaćete dovoljan broj bodova.

Zoran Perišić

2.9.2024. 10:19

Poštovanje za sve VAS. Kada budete u situaciji, pomenite (pošto su mnogi ,,zaboravili") da je vožnja u papučama opasna a i nije pi zakonu. HVALA.

SAT Media HUB

4.9.2024. 10:06

Mnogo je drugih tema koje su važnije, a i nama zanimljivije. Ovo je nešto čime ne planiramo da se bavimo u skorije vreme.

Rile R

2.9.2024. 09:38

Otvaram sve notifikacije i sa 900 i nešto bodova dođoh do 510? Čudno. Mislim da aplikacija ponekad "zabaguje" i ne registruje otvaranje notifikcije. Takođe, čak i kada se, sasvim pouzdano samo jednom tapne na dugme za slanje komentara, pojavi se komentar ispod teksta u dva-tri primerka. Pozdrav!

Djordje Jevdjevic

4.9.2024. 13:16

Isti problem i kod mene

SAT Media HUB

3.9.2024. 09:47

Moguće je da je veći broj bodova koji je istekao nego što ste dobili novih. Svakako, ako nas redovno pratite imaćete dovoljan broj bodova.

Djordje Jevdjevic

2.9.2024. 16:10

I meni se to desava, izgleda da nas teraju da placamo.

dimitrije mitrovic

28.8.2024. 16:10

postovanje, da li ce se uskoro izbaciti atest za foleje.

SAT Media HUB

4.9.2024. 10:11

Testiranjem folija za stakla, testom sa merenjem tačne zaštite od sunca, najdetaljnijim koji je ikada urađen na ovim prostorima bavili smo se još pre dve godine. Možete potražiti stare emisije na našem YouTube kanalu.

Zoran Živojinović

27.8.2024. 16:36

Poštovana redakciji Vlasnik sam EV-a pa me interesuje a pisao sam vam par puta u vezi električnih punjača.Postoje ali ima i onih neispravnih npr. prvi punjač kad se udaje u Srbiju iz Hrvatske već jako dugo ne radi.Ako je neko postavio punjač red bi bio i da ga održava što nije slučaj sa onima koji se nalaze na glavnim putevima.Onaj kod naplatne rampe malo mali pa ne radi Može li da se uradi neka reportaža i o tome

SAT Media HUB

28.8.2024. 10:42

Reportaža o punjačima je bilo mnogo i biće ih još, ali se nećemo baviti pojedinačnim koji rade i koji ne rade zato što je to isto pitanje da li neka pumpa jeste ili nije otvorena. Ne možemo da utičemo na to. Svakako putovanje na struju zahteva pripremu odnosno da vidite da li punjač postoji i da li radi i pre nego što dođete na njega. To je jedan od najvećih problema vožnje na struju kao što i sami znate jer ti podaci često nisu ažurni. Više puta smo obilazili punjače po Srbiji i to možete videti na YouTube u našim emisijama, a jedna je posebno apostrofirala „kako da znate da li punjač radi ili ne“….

Zoran Živojinović

27.8.2024. 16:37

Nadam se da će ovo neko i da pročita kako vidim vrlo malo je odgovora

Zoran Živojinović

27.8.2024. 16:37

Nadam se da će ovo neko i da pročita kako vidim vrlo malo je odgovora

Željko Lukić

26.8.2024. 16:09

👍

Sladjan Pavlović

24.8.2024. 13:01

Poštovani Mladene sve pohvale za ono sto radite godinama unazad za vas i ekipu. Kada budete imalu priliku posetite istocnu Srbiju i to deonicu puta od Paraćina do Bora,naime na toj deonici put je ibnovljen pre par godina kad saobracaja gotovo nije ni bilo ali od pre 3 god.deonoca je postala preopterecena dnevno na toj deonici(put 36) prodje i preko 150 i vise teskih kamiona i dolazi do saobracajnih nezgoda,a put postahe sve losiji.Najgora deonica je od odvajanja za Bor(put 37) postoje 2 mesta od nekih 700m koja u zadnjih 10 god niko nece da sredi jer nemogu da se digovore ko je nadlezan a narod lomi kola. Zelim da kazem ako imate vremena obidjite deonicu 37 i sami cete se uveriti jer samo svake godine asfaltiraju rupe a tu deonici ne a postaje u sve losijem stanju zbog kretanja teskih kamiona pa kada vec toliko nose iz Bora da bar da imamo puteve. Veliki pozdrav.

SAT Media HUB

28.8.2024. 10:50

Kada budemo objavili poziv da nam se pošalju snimci i lokacije najgorih puteva Srbije svakako budite spremni da pošaljete materijal koji ćemo objaviti.

Sladjan Pavlović

24.8.2024. 13:01

Poštovani Mladene sve pohvale za ono sto radite godinama unazad za vas i ekipu. Kada budete imalu priliku posetite istocnu Srbiju i to deonicu puta od Paraćina do Bora,naime na toj deonici put je ibnovljen pre par godina kad saobracaja gotovo nije ni bilo ali od pre 3 god.deonoca je postala preopterecena dnevno na toj deonici(put 36) prodje i preko 150 i vise teskih kamiona i dolazi do saobracajnih nezgoda,a put postahe sve losiji.Najgora deonica je od odvajanja za Bor(put 37) postoje 2 mesta od nekih 700m koja u zadnjih 10 god niko nece da sredi jer nemogu da se digovore ko je nadlezan a narod lomi kola. Zelim da kazem ako imate vremena obidjite deonicu 37 i sami cete se uveriti jer samo svake godine asfaltiraju rupe a tu deonici ne a postaje u sve losijem stanju zbog kretanja teskih kamiona pa kada vec toliko nose iz Bora da bar da imamo puteve. Veliki pozdrav.

Rile R

24.8.2024. 10:26

Prvo, velika zahvalnost celoj SAT Media ekipi na onome što radite, jer mislim da drugog mesta kako za važne informacije o saobraćaju u Srbiji tako i za prikaze vozila, nema. A i da ima, siguran sam da ste najobuhvatniji i najbolji. Vaš celokupan rad (SAT + NAVAK) bukvalno spašava živote i time je važan i društveno odgovoran te nikako nije samo zabava sa jedne i biznis sa druge strane. Pa i da se jedan život godišnje sačuvao, velika je to stvar. Što se vaše TV emisije tiče, ja mislim da je uobičajeni broj lica ispred kamere sasvim dovoljan - Mladen, Darko, Željko, Aleksandar i Zoran (izvinjavam se ako sam nekoga propustio). Ipak, primećujem da u poslednje vreme slabo viđam Nataliju i onog drugog Zorana, mislim da se preziva Filipović. Vi bolje znate, ali možda bi bilo dobro da se se ponekad pojave kao osveženje?

SAT Media HUB

28.8.2024. 10:51

Broj lica ispred kamere određuju potrebe redakcije, a neki ljudi su angažovani u redakciji stalno, neki su honorarni saradnici, neki su otišli iz redakcije i posvetili se drugoj vrsti posla, a neki ne žive više u Srbiji.

SAT Media HUB

28.8.2024. 10:51

Broj lica ispred kamere određuju potrebe redakcije, a neki ljudi su angažovani u redakciji stalno, neki su honorarni saradnici, neki su otišli iz redakcije i posvetili se drugoj vrsti posla, a neki ne žive više u Srbiji.

Rile R

24.8.2024. 10:26

Prvo, velika zahvalnost celoj SAT Media ekipi na onome što radite, jer mislim da drugog mesta kako za važne informacije o saobraćaju u Srbiji tako i za prikaze vozila, nema. A i da ima, siguran sam da ste najobuhvatniji i najbolji. Vaš celokupan rad (SAT + NAVAK) bukvalno spašava živote i time je važan i društveno odgovoran te nikako nije samo zabava sa jedne i biznis sa druge strane. Pa i da se jedan život godišnje sačuvao, velika je to stvar. Što se vaše TV emisije tiče, ja mislim da je uobičajeni broj lica ispred kamere sasvim dovoljan - Mladen, Darko, Željko, Aleksandar i Zoran (izvinjavam se ako sam nekoga propustio). Ipak, primećujem da u poslednje vreme slabo viđam Nataliju i onog drugog Zorana, mislim da se preziva Filipović. Vi bolje znate, ali možda bi bilo dobro da se se ponekad pojave kao osveženje?

Zoran Milanovic

23.8.2024. 21:22

Postovani Gospodine Mladene. Posto vas redovno pratim kako na TV_u takodje i na HUB_ u i puno Vam verujem i imam poverenja u Vas nasao sam mozda korisnim da Vam se obratim. Povod je Moravski koridor koji je zivot za sve ljude ali me kao vozaca i kao savestnog coveka boli i muci nemarnost ili neznanje, neznam sta je u pitanju. Da budem konkretan. Petlja Velika Drenova, super ali kruzni tok koji je uradjen na regionalnom putu Krusevac - Trstenik je katastrofa. Izlaskom sa autoputa i skretanje prema V. Drenovi kao i Beloj Vodi put je napravljen sirine verovali ili ne 5.00m sirine i to sa ivicnjakom sa obe strane sto je uze od postojeceg puta koji ima samo bankine. Znamo da je ovo 21 vek i da sirina autobusa i kamiona po standardu iznosi 2.55m bez retrovizora, pa se pitam koji je taj projektant koji je to projektovao. Zasto nije tih desetak metara uradjena za danasnje i buduce potrebe, jer ce se mozda u buducnosti i taj stari put koji je nesto preko 5 m asfalta prosiriti nego kao da tu samo zaprezna kola prolaze ito sa ivicnjakom gde nema sansi da se dva kamiona ili autobusa razmimoidju, jedino da se penju na ivicnjak i prave stetu na vozilim ili nedaj boze sudare. Ne mogu da shvatim da se to danas tako gradi i da se ne razmislja o bezbednosti saobracaja u danasnje vreme a kosta sve nas gradjane.  Ovo Vam pisem mozda je interesantna tema za Vas a Vi mozda mozete pomoci mozda i popravke ovog kruznog toka ili ako Vas neko cuje nece praviti greske u buducnosti, pomoci ce se makar nekim delom. Pozdravljam Vas i  unapred zahvaljujem! 

Zoran Milanovic

1.9.2024. 10:25

Postovani, bilo bih dobro ako ste u mogucnosti da snimite i objavite snimak sa tog mesta, kruznok toka odnosno izlaza sa petlje Velika Drenova. Mozda bi se tom objavom pomoglo da u buducnosti ne prave takve greske. Pozdrav!

SAT Media HUB

28.8.2024. 10:52

Nemamo odgovor na vaše pitanje niti smo uspeli da dobijemo bilo kakav odgovor koji bi bio vredan objave.

Zoran Milanovic

23.8.2024. 21:22

Postovani Gospodine Mladene. Posto vas redovno pratim kako na TV_u takodje i na HUB_ u i puno Vam verujem i imam poverenja u Vas nasao sam mozda korisnim da Vam se obratim. Povod je Moravski koridor koji je zivot za sve ljude ali me kao vozaca i kao savestnog coveka boli i muci nemarnost ili neznanje, neznam sta je u pitanju. Da budem konkretan. Petlja Velika Drenova, super ali kruzni tok koji je uradjen na regionalnom putu Krusevac - Trstenik je katastrofa. Izlaskom sa autoputa i skretanje prema V. Drenovi kao i Beloj Vodi put je napravljen sirine verovali ili ne 5.00m sirine i to sa ivicnjakom sa obe strane sto je uze od postojeceg puta koji ima samo bankine. Znamo da je ovo 21 vek i da sirina autobusa i kamiona po standardu iznosi 2.55m bez retrovizora, pa se pitam koji je taj projektant koji je to projektovao. Zasto nije tih desetak metara uradjena za danasnje i buduce potrebe, jer ce se mozda u buducnosti i taj stari put koji je nesto preko 5 m asfalta prosiriti nego kao da tu samo zaprezna kola prolaze ito sa ivicnjakom gde nema sansi da se dva kamiona ili autobusa razmimoidju, jedino da se penju na ivicnjak i prave stetu na vozilim ili nedaj boze sudare. Ne mogu da shvatim da se to danas tako gradi i da se ne razmislja o bezbednosti saobracaja u danasnje vreme a kosta sve nas gradjane.  Ovo Vam pisem mozda je interesantna tema za Vas a Vi mozda mozete pomoci mozda i popravke ovog kruznog toka ili ako Vas neko cuje nece praviti greske u buducnosti, pomoci ce se makar nekim delom. Pozdravljam Vas i  unapred zahvaljujem! 

Zoran Milanovic

23.8.2024. 21:22

Postovani Gospodine Mladene. Posto vas redovno pratim kako na TV_u takodje i na HUB_ u i puno Vam verujem i imam poverenja u Vas nasao sam mozda korisnim da Vam se obratim. Povod je Moravski koridor koji je zivot za sve ljude ali me kao vozaca i kao savestnog coveka boli i muci nemarnost ili neznanje, neznam sta je u pitanju. Da budem konkretan. Petlja Velika Drenova, super ali kruzni tok koji je uradjen na regionalnom putu Krusevac - Trstenik je katastrofa. Izlaskom sa autoputa i skretanje prema V. Drenovi kao i Beloj Vodi put je napravljen sirine verovali ili ne 5.00m sirine i to sa ivicnjakom sa obe strane sto je uze od postojeceg puta koji ima samo bankine. Znamo da je ovo 21 vek i da sirina autobusa i kamiona po standardu iznosi 2.55m bez retrovizora, pa se pitam koji je taj projektant koji je to projektovao. Zasto nije tih desetak metara uradjena za danasnje i buduce potrebe, jer ce se mozda u buducnosti i taj stari put koji je nesto preko 5 m asfalta prosiriti nego kao da tu samo zaprezna kola prolaze ito sa ivicnjakom gde nema sansi da se dva kamiona ili autobusa razmimoidju, jedino da se penju na ivicnjak i prave stetu na vozilim ili nedaj boze sudare. Ne mogu da shvatim da se to danas tako gradi i da se ne razmislja o bezbednosti saobracaja u danasnje vreme a kosta sve nas gradjane.  Ovo Vam pisem mozda je interesantna tema za Vas a Vi mozda mozete pomoci mozda i popravke ovog kruznog toka ili ako Vas neko cuje nece praviti greske u buducnosti, pomoci ce se makar nekim delom. Pozdravljam Vas i  unapred zahvaljujem! 

Zoran Milanovic

23.8.2024. 21:22

Postovani Gospodine Mladene. Posto vas redovno pratim kako na TV_u takodje i na HUB_ u i puno Vam verujem i imam poverenja u Vas nasao sam mozda korisnim da Vam se obratim. Povod je Moravski koridor koji je zivot za sve ljude ali me kao vozaca i kao savestnog coveka boli i muci nemarnost ili neznanje, neznam sta je u pitanju. Da budem konkretan. Petlja Velika Drenova, super ali kruzni tok koji je uradjen na regionalnom putu Krusevac - Trstenik je katastrofa. Izlaskom sa autoputa i skretanje prema V. Drenovi kao i Beloj Vodi put je napravljen sirine verovali ili ne 5.00m sirine i to sa ivicnjakom sa obe strane sto je uze od postojeceg puta koji ima samo bankine. Znamo da je ovo 21 vek i da sirina autobusa i kamiona po standardu iznosi 2.55m bez retrovizora, pa se pitam koji je taj projektant koji je to projektovao. Zasto nije tih desetak metara uradjena za danasnje i buduce potrebe, jer ce se mozda u buducnosti i taj stari put koji je nesto preko 5 m asfalta prosiriti nego kao da tu samo zaprezna kola prolaze ito sa ivicnjakom gde nema sansi da se dva kamiona ili autobusa razmimoidju, jedino da se penju na ivicnjak i prave stetu na vozilim ili nedaj boze sudare. Ne mogu da shvatim da se to danas tako gradi i da se ne razmislja o bezbednosti saobracaja u danasnje vreme a kosta sve nas gradjane.  Ovo Vam pisem mozda je interesantna tema za Vas a Vi mozda mozete pomoci mozda i popravke ovog kruznog toka ili ako Vas neko cuje nece praviti greske u buducnosti, pomoci ce se makar nekim delom. Pozdravljam Vas i  unapred zahvaljujem! 

Željko Lukić

22.8.2024. 16:21

👍

Jovan Vasiljević

21.8.2024. 19:22

Ovo pišem već koji put. Stvarno vas molim da napravite neko istraživanje o tome koliko je usporivača brzine (ležećih policajaca) postavljeno u Novom Sadu. Vrlo uskoro neće postojati ulica bez istih. Situacija je potpuno nenormalna i ubeđen sam da nigde na svetu ne postoji sličan slučaj.

SAT Media HUB

28.8.2024. 10:54

U našoj emisiji objavili smo dosta puta kako se i gde postavljaju „ležeći policajci“. U toku ove godine takođe smo imali prilog o tome.

Zoran Živojinović

27.8.2024. 16:30

Dobra ideja ali ako može da se da i neko objašnjenje da li postoji zakonska norma kolika treba da bude maksimalna visina i tip usporivača prema nekom pravilniku.Svedoci smo da postoje vrlo visoki usporivači često toliko visoki da se jedva predje preko njih.Asfaltirani gumeni ili neki drugi tip tzv ležećih policajaca i ko je nadležan za kontrolu istih

Vojin Pavlović

19.8.2024. 17:20

Ovraćam se vama jer ste jedni koji može da čuje ABS i plicija za rešavanje ovog problema. Ovo bi mogla da bude jedna od tema u vrlo popularnoj emisiji. Evo info mog nedavnog iskustva sa prelaskom TR granice. Potpuno ne očekivano smo bili odbijeni da uđemo u TR jer je naš atestirani kamper Renault Trafic okarakterisan kao zatvoreni kamion i da je saobraćajna ne ispravna. Ništa nije pomoglo, ni razgovor sa šefom smene. Naranvno da sam ima kod sebe i atest ABS ali to je na ćirilici i ne interesuje ih. Ovde se, po kozna koji put, pojavljuje naša potpuna nepismenost ABS-a i policije. Njhovo ne znanje se ogleda u parcijalnoj primeni EU standatda i propisa iz oblasti međunarodnih dokumenata. I ako su primenili standardne oznake(Kratice) izostavili su, po meni bitne rublike kao što je "J" u kojoj se unosi tip vozila; N1 Teretno, M1 Putničko, M1/SA putničko vozilo za stanovanje itd... Bilo kakvi dodatni papiri koji mogu da dodatno protumače status vozila nije merodavno. Sam ono što piše u saobraćajnoj. U saobraćajno piše dva sedišta i to je za njih kamion. Pa naravno, atestirani kamper, u većini slučaja, je sa dva sedišta. U isčitanoj saobraćajnoj dozvoli, koju sam pokazivao, tek tamo nema ni jedne EU rublike već sve je razumljivo samo nama u Srbiji. Većina vozi kombi N1 prerađen u kampera bez atesta. Tek to je ne rešivo. Neki su prošli i otišli čak do Gruzije na ćistu sreću. Po meni je rešenje ovoja problema da se saobraćajna dopuni da rublikom "J" Ovom prilikom se obraćam Vama za pomoć kod rešavanja ovog problema. To nije samo moj lični problem već svih nas. Očekujem brzu reakciju sa vase strane. Za sva dodatne informacije slobodno me pozovite. Srdačan pozdrav,

Mladen Alvirović

19.8.2024. 19:31

Zahvaljujemo na detaljnom objašnjenju. Nažalost, promena podataka u dozvoli je toliko velika promena u propisima da mj nemamo tu moć. Sa druge strane i sami smo u Turskoj bili pod udarom njihovog nerazumevanja evropskih propisa. Ne jednom su nam tražili stvari koje ne postoje. Jednom su nas terali da suvozač pređe na mesto vozača jer je on uvezao auto u zemlju pa on mora da ga izveze. Kad idete u zemlje izvan evropskog kontinenta morate očekivati baš sve.

Miodrag Tomović

19.8.2024. 17:00

Poštovani, da li postoji mogućnost da pretplati preko aplikacije i da se tu mogu čitati vaši časopisi u elektronskom obliku ali ne selektivni članci nego kompletna izdanja. Unapred hvala.

Mladen Alvirović

19.8.2024. 19:33

Časopisi se mogu čitati u papirnom i u digitalnom obliku ali ne postoji digitalna kopija časopisa. Digitalni oblik tj HUB je odvojen medij koji na digitalno prijemčiv način donosi sadržaj. Štampa je odvojen medij koji na svoj način prezentuje sadržaj. Miks ta dva nemamo i planu

Slobodan Stanić

18.8.2024. 18:34

Postovani, obracam vam se sa temom kretanja zaposlenih izmedju naplatnih kucica na auto putu.Po meni vrlo nebezbedno i ucestalo kretanje, jer je brzina prolaska vozila vrlo cesto veca od propisa ne. Ne znam da li je bilo do sada nezgoda i nesreca, ali ako se bolje ne regulise, opasnost je velika Srdacan pozdrav

SAT Media HUB

19.8.2024. 16:10

Da li ste pisali najpre Putevima Srbija i šta su vam oni odgovorili? Tek potom mi možemo da reagujemo.

Ivica Milosavljević

18.8.2024. 12:45

Ekipi celoj ... HVALA ZA PUROSANGUE ... odavno nisam ovako uživao u prilogu 👍💪

Ivan Mladenović

17.8.2024. 09:10

Pozdrav,prvo ne vidim da odgovarate na naša pitanja,a drugo je pitanje, zamolio bi da se vi kao uticajna emisija pozabavite reatestu,ispitivanju boca za metan,jer mi koji vozimo na metan imamo veliki problem kad te iste boce isteknu,kad im istekne rok upotrebe,samim tim se boce prodaju po internetu i prave dalji problem, jednostavno se nelegalno nalaze negde...u auta ili po dvorištima,nekada je radjeno ispitivanje istih i većina je mogla da se koristi, hvala

SAT Media HUB

19.8.2024. 16:02

Najpre, bili smo na kraćem odmoru, i naša redakcija ima dušu. Ovom temom smo se bavili više puta, ali sve manje jer je manje i korisnika metana…. Nemamo ništa novo da kažemo, a nema ni naznaka da će se propisi menjati.

Obrad Micic

16.8.2024. 23:08

Postovani pokusacu da budem direktan I kratak. Molim vas ova Tema je jako bitna jer sve vise auta dolazi u nasu Srbiju sa stranim tablicama. Osiguranje kad kupite vazi samo za Srbiju I veoma je skupo oko €950 ali svaki prelazak granice se mora kupiti to Pogranicno osiguranje koje kosta drugacije od zemlje ali u proseku €90 mesecno.Dajte molim vas ovu temu da se razgovara da barem imate jedno Osiguranje koje vazi za sve zemlje da vredi u svim zemljama. Vazo je reci da za EU vazi jedno za oko €95 mesecno ali svih 27 zemalja imate pravo voziti. Hvala vam puno

Obrad Micic

26.8.2024. 11:12

Razumem potpuno ali vam ovo pisem zato sto to I jesu 99% nasi ljudi koji dolaze borave duze ili rade u Srbiji. Molim vas barem jedan upit ili recite koje nadlezan za ova pitanja. Hvala vam velika na vasem vremenu

SAT Media HUB

19.8.2024. 16:05

Prioritet su nam problemi naših vozača sa našim tablicama, jer oni čine ogromnu većinu naše publike.

Marko Radojević

15.8.2024. 14:58

Dobar dan. Može li objašnjenje kako da dodam snimak ili fotografiju. Ja sam pokušao gledajući Mladena koji daje uputstvo na kraju emisije ali nemam opciju + da mogu da dodam snimak.

SAT Media HUB

19.8.2024. 15:57

Mogućnost da uploaduju sadržaj u tom delu aplikacije imaju samo korisnici koji imaju poseban status, a to su oni koji su i kupili pretplatu, i sakupili bodove na mesečnom nivou, i time obezbedili status „Član plemena“.

Aleksandar Perać

14.8.2024. 11:17

Dobar dan. Imamo li datum za S. A. Trofej?

SAT Media HUB

19.8.2024. 15:58

Pratite nas i bićete u toku sa novim informacijama.

Bojan Milošević

12.8.2024. 19:05

Poštovani, Verujem da ste upoznati da su od skoro na auto putu na teritoriji Beograda postavljeni saobracajni znaci za zabranu preticanja teretnim vozilima. Takva zabrana se moze videti i na relaciji Beska - Kovilj, kao i na deonici od Beograda do Smedereva. Sve je to neko postavio sa razlogom. Ja kao vozac teretnog vozila razumem zbog cega je to tako, ali nema smisla da ta zabrana traje 24h, vec bi po mom misljenju trebalo da se postavi da bude, recimo, kao u gradu za voznju zutom trakom. Na primer, desava se da, vozim 90km/h auto putem i naidjem na vozili ispred mene koje se krece brzinom od 60km/h i zamislite da nijedan kamion ne izvrsi preticanje, pa kolona bi bila duz celog auto puta, a pritom to ni malo nije bezbedno... Milim Vas da se pozabavite ovom temom, jer vi ste jedina veza izmedju nas ucesnima u saobracaju i ministarstva saobracaja na koje mozda mozete da uticete da izvrse neke izmene povodom navedene zabrane. Hvala, Srdacan pozdrav

SAT Media HUB

19.8.2024. 16:51

Svako od nas ima svoje mišljenje šta bi bilo logično ili njemu pravedno, ali se na kraju primenjuje ono što je određeno propisima odnosno singalizacijom. Mi nemamo uticaj na to da se promeni nešto što većini vozača odgovara, bez obzira što ima onih, kao što ste vi, koji sa svoje strane sa punim pravom smatraju da to nije u redu.

Bojan Milošević

12.8.2024. 19:05

Poštovani, Verujem da ste upoznati da su od skoro na auto putu na teritoriji Beograda postavljeni saobracajni znaci za zabranu preticanja teretnim vozilima. Takva zabrana se moze videti i na relaciji Beska - Kovilj, kao i na deonici od Beograda do Smedereva. Sve je to neko postavio sa razlogom. Ja kao vozac teretnog vozila razumem zbog cega je to tako, ali nema smisla da ta zabrana traje 24h, vec bi po mom misljenju trebalo da se postavi da bude, recimo, kao u gradu za voznju zutom trakom. Na primer, desava se da, vozim 90km/h auto putem i naidjem na vozili ispred mene koje se krece brzinom od 60km/h i zamislite da nijedan kamion ne izvrsi preticanje, pa kolona bi bila duz celog auto puta, a pritom to ni malo nije bezbedno... Milim Vas da se pozabavite ovom temom, jer vi ste jedina veza izmedju nas ucesnima u saobracaju i ministarstva saobracaja na koje mozda mozete da uticete da izvrse neke izmene povodom navedene zabrane. Hvala, Srdacan pozdrav

David Tošić

10.8.2024. 22:12

da li će u nedelju ili neki drugi dan biti emisija SAT pošto je nema u planu programa?

David Tošić

10.8.2024. 22:12

da li će u nedelju ili neki drugi dan biti emisija SAT pošto je nema u planu programa?

Vladimir Dragutinovic

8.8.2024. 19:11

Da li ja kao građanin Srbije, mogu da vozim auto na EU tablicama u EU koji nije rent-a-car? Otišao bih u inostranstvo kao turista na par dana i pozajmio auto od prijatelja. Imam našu i međunarodnu vozačku dozvolu. Hvala

SAT Media HUB

19.8.2024. 16:05

Možete.

Saša Rasic

7.8.2024. 09:05

Hoce li uskoro neka emisija iz arhive?

Rile R

6.8.2024. 11:00

Pitanje: Da li su u najnovijem broju časopisa SAT plus (broj 550), na spisku kamera koje snimaju saobraćajne prekršaje (strane 12-15) izostavljene neke od kamera u Beogradu? Pretpostavljam da u Beogradu postoji više od samo jedne kamere, kako je navedeno, koja beleži prekoračenje brzine. Na spisku je i deset kamera u Beogradu koje beleže prolazak vozila kroz crveno svetlo, možda ih ima više? Takođe, šta je sa kamerama koje beleže neovlašćenu vožnju žutom trakom, zar njih nema, mislim da su po jedna kod Sajma, u Bulevaru Despota Stefana, na Brankovom mostu... Pretpostavljam da je vaš kolega Željko Regoda nešto izostavio sa spiska. Inače, njemu svaka čast, tako nešto se retko sreće, čovek ulaže neverovatan trud tome da raščivija sve administrativne i pravne nedoumice koje se tiču saobraćaja. Ako bi se pisao novi Zakon o bezbednosti saobraćaja, on bi trebao da bude autor 😉. Pozdrav ekipi, uz zahvalnost na onome što radite, svako dobro!

Rile R

6.8.2024. 11:00

Pitanje: Da li su u najnovijem broju časopisa SAT plus (broj 550), na spisku kamera koje snimaju saobraćajne prekršaje (strane 12-15) izostavljene neke od kamera u Beogradu? Pretpostavljam da u Beogradu postoji više od samo jedne kamere, kako je navedeno, koja beleži prekoračenje brzine. Na spisku je i deset kamera u Beogradu koje beleže prolazak vozila kroz crveno svetlo, možda ih ima više? Takođe, šta je sa kamerama koje beleže neovlašćenu vožnju žutom trakom, zar njih nema, mislim da su po jedna kod Sajma, u Bulevaru Despota Stefana, na Brankovom mostu... Pretpostavljam da je vaš kolega Željko Regoda nešto izostavio sa spiska. Inače, njemu svaka čast, tako nešto se retko sreće, čovek ulaže neverovatan trud tome da raščivija sve administrativne i pravne nedoumice koje se tiču saobraćaja. Ako bi se pisao novi Zakon o bezbednosti saobraćaja, on bi trebao da bude autor 😉. Pozdrav ekipi, uz zahvalnost na onome što radite, svako dobro!

SAT Media HUB

20.8.2024. 11:36

Hvala vam na lepim rečima i podršci. Na spisku su sve kamere koje su trenutno u funkciji, a kada će ponovo biti aktivirane neke za koje znamo da postoje, ali trenutno ne snimaju, to ni u MUP-u još ne znaju.

Rile R

6.8.2024. 11:00

Pitanje: Da li su u najnovijem broju časopisa SAT plus (broj 550), na spisku kamera koje snimaju saobraćajne prekršaje (strane 12-15) izostavljene neke od kamera u Beogradu? Pretpostavljam da u Beogradu postoji više od samo jedne kamere, kako je navedeno, koja beleži prekoračenje brzine. Na spisku je i deset kamera u Beogradu koje beleže prolazak vozila kroz crveno svetlo, možda ih ima više? Takođe, šta je sa kamerama koje beleže neovlašćenu vožnju žutom trakom, zar njih nema, mislim da su po jedna kod Sajma, u Bulevaru Despota Stefana, na Brankovom mostu... Pretpostavljam da je vaš kolega Željko Regoda nešto izostavio sa spiska. Inače, njemu svaka čast, tako nešto se retko sreće, čovek ulaže neverovatan trud tome da raščivija sve administrativne i pravne nedoumice koje se tiču saobraćaja. Ako bi se pisao novi Zakon o bezbednosti saobraćaja, on bi trebao da bude autor 😉. Pozdrav ekipi, uz zahvalnost na onome što radite, svako dobro!

Nemanja Jovičić

5.8.2024. 08:44

Evo pitanje za emisiju..i da se posvetite ovom problemu.. Ulazak na autoput u kontra smeru ovo je 5 slučaj za 5 dana na našim putevima.. sta da radimo i kako da reagujemo.. ovo su već ubice na auto putu.. Hvala

SAT Media HUB

19.8.2024. 16:01

Mi nemamo snagu da prevaspitamo Srbiju. Svi prilozi koje smo objavili nisu uticali na ljude koji se ovako ponašaju. Takve snimke naša emisija emituje već 30 godina. Nije to problem od juče. Imali smo i kamione i autobuse na snimcima u suprotnom smeru.

Ivan Mladenović

4.8.2024. 14:50

poštovani kako odigrati igru za nagradu AMSS pomoć na putu?,ne mogu da nadjem na aplikaciji, hvala

Kristina Sakulac

4.8.2024. 13:31

Upravo smo prošli Bubamj potok naplatnu rampu ka Bgd. Table koje pokazuju koje naplatno mesto je za koju kategoriju vozila i za koju vrstu plaćanja je užasno nejasno i desilo se da su oni koji su već bili u bekim trakama prelazili u druge. Na ekranima gore su bila tri obeležja KAMIONI ENP i jedno ENP DOPUNA. Ispostavilo se da taj za dopunu ne radi a da ostala tri mogu da koriste svi koji imaju ENP. Možete li skrenuti pažnju kome treba da znakovi tj uputstva budu jasnija. Hvala!

SAT Media HUB

19.8.2024. 16:09

Da li ste pisali najpre Putevima Srbija i šta su vam oni odgovorili? Tek potom mi možemo da reagujemo.

Dejan Stajić

3.8.2024. 19:54

Нисам баш схватио, гледајући емисију, шта је задатак за добијање пакета АМСС?

Zoran Vukotić

2.8.2024. 18:22

Poštovani, već sam vam pisao o magistralnim putevima, a sada sam doživeo veoma neprijatno iskustvo, vozeći se od Petlovače preko Zminjaka i Bogatića, Glušaca i Noćaja, pa Salaša Noćajskog do Sremske Mitrovice. Ovako nije bilo ni devedesetih pod sankcijama. Divan kraj, Mačva, izgleda da se namerno ne održava. Znakovi za ograničenje brzine su od 60-80 km/h izvan naseljenih mesta, ali i 30km/h kad voziš nisi bezbedan. Nisam prolazio, ali meštani każu da je deonoca od Mačvanskog Prnjavora preko Badovinaca do Bogatića još gora, ne mogu ni da zamislim na šta to liči. Evo prijavio sam problem pa vas molim da obiđete navedene trase, nisu daleko od Beograda i napravite prilog, ne bi li se dobio odgovor od Puteva Srbije, zašto se zapostavljaju navedene magistralne deonice. Hvala unapred na volji i trudu da se ukaže na problem u koji ćete se i sami uveriti kada obiđete navedene deonice. 🚘 https://youtu.be/LQiOA7euaYA?feature=shared

SAT Media HUB

19.8.2024. 16:52

U dosadašnjem radu imali smo mnogo puta priloge o stranju različitih deonica. Tim povodom pravili smo čak specijalne emisije sa najgorim putevima Srbije. Naravno, biće takvih sadržaja još kada budemo u prilici da ih snimamo. Nažalost, takve emisije imale su jako malu gledanost, a izuzetno su skupe za proizvodnju jer zahtevaju od nas da putujemo mnogo kilometara do mesta koja uopšte nisu na glavnim pravcima i čiji putevi čak često nisu ni kategorisani pa nemamo ni kome da se žalimo. Kada budemo u mogućnosti da posetimo mesta koja pominjete svakako da ćemo to učiniti.

Zoran Vukotić

2.8.2024. 18:22

Poštovani, već sam vam pisao o magistralnim putevima, a sada sam doživeo veoma neprijatno iskustvo, vozeći se od Petlovače preko Zminjaka i Bogatića, Glušaca i Noćaja, pa Salaša Noćajskog do Sremske Mitrovice. Ovako nije bilo ni devedesetih pod sankcijama. Divan kraj, Mačva, izgleda da se namerno ne održava. Znakovi za ograničenje brzine su od 60-80 km/h izvan naseljenih mesta, ali i 30km/h kad voziš nisi bezbedan. Nisam prolazio, ali meštani każu da je deonoca od Mačvanskog Prnjavora preko Badovinaca do Bogatića još gora, ne mogu ni da zamislim na šta to liči. Evo prijavio sam problem pa vas molim da obiđete navedene trase, nisu daleko od Beograda i napravite prilog, ne bi li se dobio odgovor od Puteva Srbije, zašto se zapostavljaju navedene magistralne deonice. Hvala unapred na volji i trudu da se ukaže na problem u koji ćete se i sami uveriti kada obiđete navedene deonice. 🚘 https://youtu.be/LQiOA7euaYA?feature=shared

Dejan Petrovic

2.8.2024. 14:28

Postovani, Pocetkom avgusta Zemunska ulica je rekonstruisana i pustena u saobracaj u oba smera. Izgleda lepo ali kao neko ko tuda prolazi svaki dan imam dva pitanja. Koja je propisana sirina trake jer ove izgledaju mnogo uze i drugo kako je moguce da je put krivudav kao reka, uz navedenu sirinu voznja ovom ulicom je krajnje nebezbedna (da ne spominjem da se sada tuda juri 70km) interesuje me Vase strucno misljenje, hvala unapred

SAT Media HUB

19.8.2024. 16:53

Mi smo novinari i nemamo stručno mišljenje jer nismo saobraćajni inženjeri. Ni nama se ne sviđa što je sve krivudavo, jer svaki dan prolazimo tuda, ali je to očigledan kompromis kako bi se povećala protočnost ulice u kojoj je izuzetno velika gužva. Manjem nam smetaju krivudavde trake od kolone koju čekamo svaki dan.

Dejan Petrovic

2.8.2024. 14:28

Postovani, Pocetkom avgusta Zemunska ulica je rekonstruisana i pustena u saobracaj u oba smera. Izgleda lepo ali kao neko ko tuda prolazi svaki dan imam dva pitanja. Koja je propisana sirina trake jer ove izgledaju mnogo uze i drugo kako je moguce da je put krivudav kao reka, uz navedenu sirinu voznja ovom ulicom je krajnje nebezbedna (da ne spominjem da se sada tuda juri 70km) interesuje me Vase strucno misljenje, hvala unapred

Radoslav Pavlović

31.7.2024. 09:24

može li da vam se pošalje e-mail, ovde ne mogu da se postave slike

SAT Media HUB

31.7.2024. 15:27

U SAT HUB Aplikaciji, u meniju u dnu ekrana nalazi se kvadratna ikonica u samoj sredini i tu ćete naći opciju gde možete da uploadujete svoj sadržaj. Mogućnost da uploaduju sadržaj u tom delu aplikacije imaju samo korisnici koji imaju poseban status, a to su oni koji su i kupili pretplatu, i sakupili bodove na mesečnom nivou, i time obezbedili status „Član plemena“.

dragan jovancov

30.7.2024. 16:35

jedno prakticno pitanje. profesionalni sam vozac teskih kamiona zadnjih dana se masovno pojavljuju znakovi zabrane preticanja kamiona od horgosa pa na dalje . nigde nije objavljeno da je usvojen zakon o toj problematici kod nas u zamlji . unapred hvala srdacan pozdrav

Čedomir Stanković

28.7.2024. 01:49

pozdrav. pišem ponovo nastavak mog pitanja jer, iskreno govoreći, nisam dobio odgovor na prethodno pitanje. naime, pitao sam gde se može ispitati tačnost, odnosno koliko gresi km sat u kolima, premda je meni ta razlika poprilična. kad idem 130km/h po km satu, GPS i dashcam mi pokazuju isto, da se krećem 119km/h, a pneumatici su mi po fabričkim preporukama. zato sam hteo na neki način da utvrdimu čemu je problem. mogu li da se oslonim na brzinu koju mi pokazuje GPS ili postoje li negde valjkovi ili poligoni sa radarom gde bih mogao da ustanovim u čemu je problem? na 50km/h greši 5km, a na 130km/h greši čitavih 11km što u mnogome prevazilazi fabrička odstupanja pogotovu što su mi prenumatici, kao što sam već rekao, u fabričkim preporučenim dimenzijama.

Dejan Stajić

3.8.2024. 19:52

И мени на Форду Ц-макс показује 4 до 5 км већу брзину него на навигацији Гармин.. Што је добро, јер нећеш платити казну ако се држиш ограничења брзине.. Колико је стварна брзина кретања може се проверити код радара поред пута близу школа.. Тачно приказују као и навигација..

Čedomir Stanković

2.8.2024. 14:01

hvala na odgovoru

Mladen Alvirović

31.7.2024. 12:44

Nema propisa koji određuju tu tematiku. Najčešća razlika je od 3 do 5% ali smo imali i automobile koji pokazuju i 0,5 pa sve do 8% više. Bitno je da pokazuje više. U Srbiji nema laboratorije koja je na usluzi građanima za njihova lična merenja. Probajte da sw obratite Centru za motorna vozila AMSS jer se oni bave tahografima pa će možda znati kako da vam pomognu, ali svakako ne očekujte da ispitivanje bude jeftino.

Saša Dušanić

25.7.2024. 12:24

nisam uspeo sliku da postavim.Radi se o tome da je postavljen znak od M.Požarevca ka Mladenovcu na usponu ...gde ispada da levom trakom uzbrdo idu sporija vozila a desnom brža...nije baš jasno

Saša Dušanić

25.7.2024. 12:15

https://youtu.be/lDK9QqIzhwk?si=UjWzyXiZGmabd66s. znak postavljen od M.Požarevca ka Mladenovcu.Značenje? pozz

Darko Labaš

24.7.2024. 15:28

Rado ćemo vas saslušati, i odgovoriti na par pitanja.

Mladen Alvirović

31.7.2024. 12:45

Na ona pitanja na koja znamo odgovor ili možemo da nađemo uz razumno angažovanje redakcije. Nemamo odgovore na sve moguće teme.

Danilo Vukojicic

24.7.2024. 08:03

Na primer bilo bi korisno objaviti mapu vasih patrola...tipa.mapa patrola Crna Gora, Turska,Grcka...cisto kao neki poklon uz Vas broj ili elektronski...smatram da bi bilo veoma korisno.

SAT Media HUB

25.7.2024. 14:45

Svaki broj revije SAT Plus koji objavi Patrolu, to čini i sa mapom i detaljnim prikazom, objašnjenjem i fotografijom važnih tačaka na putu, često detaljnije nego što je prikazano u emisiji. Na SAT HUB to nije moguće.

Branimir Vujanović

23.7.2024. 21:58

Poštovani, interesuje me da li se i pomoć na putu veže za tablice, planiram kupovinu drugog auta pa me interesuje mogu li da je prebacim na novo ili ne?

Toplica Antić

23.7.2024. 15:06

Poštovani, prekonfigurisao sam prepejd tag u AMSS-u, da mogu da ga koristim van naše zemlje. Novo je to što su mi rekli da nije više sajt toll4all.com, nego www.enp.amss.org.rs. Ida se tamo registrujem i dodam kartice za zemlje koje su već puštene. To sam i uradio vrlo jednostavno preko mobilnog, stavio jednu karticu za srbiju, i radi. Stavio drugu za makedoniju i isto radi, jer sam sada u grčkoj. Ali na toll4all.com nemogu ni da se registrujem niti da se ulogujem. A dok na www.enp.amss.org.rs to sve radi bez problema. Znači li to da AMSS ima svoj portal za korisnike koji kod njih konfigurisu tag? U redu je preko njih, radi, ja sam samo hteo da ipak preko toll4all.com sve to odradim. Pozdrav Toplica

Mladen Alvirović

31.7.2024. 12:47

Preko toll4all možete koristiti samo postpaid TAG uređaje

marko jovanović

23.7.2024. 12:09

veliki pozdrav. Imam predlog za vas,tema za koju bi ste mogli da odradite neki članak ili u emisiji. Sertifikat za vozače i kvalifikaciona kartica vozača koje izdaje agencija za bezbednost saobraćaja, navršava se pet godina od kako je uvedeno i došla je na red obnova kartica za nas koji smo to prve godine dobili. Ja bih za sad napomenuo da su velike nejasnoće oko same obnove kartice, potreba za istom ja nisam čuo za pet godina da je bilo ko proveravao vozače da li imaju sertifikat osim da pojedine firme ne zapošljavaju vozače bez sertifikata, a seminari na koje smo obavezni da idemo jednom godišnje da bi imali uslov da obnovimo karticu su loši, tema koja je bila prve godine ponovila se i treće uz objašnjenje da nisu znali šta bi drugo pa su ponovili a poslednji seminar je bio vezan za papirologiju i carinu od dvadeset vozača koji su bili prisutni ni jedan nije vozio međunarodni transport i nikog nije interesovalo da sluša predavanje, a sve polazi od agencije. To su neka moja zapažanja a verujem da bi i druge kolege vozači imali još mnogo zamerki. ne očekujem odgovor ali ako bi ste se pozabavili ovom temom bilo bi super verujem da će mnoge interesovati. Unapred hvala

Čedomir Stanković

23.7.2024. 09:57

Dobar dan. interesuje me gde se može ispitati tačnost kilometar sata u vozilu? i da li je pokazatelj brzine sa GPS i Google mapa relevantan podatak brzine kretanja? hvala

Čedomir Stanković

25.7.2024. 23:55

slažem se. samo što je meni ta razlika poprilična. kad idem 130km/h po km satu, GPS i dashcam mi pokazuju isto, da se krećem 119km/h, a pneumatici su mi po fabričkim preporukama. zato sam hteo na neki način da utvrdim u čemu je problem.

SAT Media HUB

25.7.2024. 14:46

Već smo se davno time bavili… Ukratko, proizvođači namerno podešavaju brzinomer da pokazuje malo više nego što zaista vozite (tek neki km više) kao još jedan doprinos bezbednosti.

Dragan Nikolić

23.7.2024. 09:23

Interesuje me da li je donesena odluka o homologaciji automobila uveženih iz SAD-a i ako jeste uputite me gde to mogu naći i pročitati. Hvala!

Aleksandar Kerčov

23.7.2024. 07:12

Pozdrav Ne mogu da se setim radili ste patrolu do Albanije to je davno bilo pa bi ste mogli još jednu jer čujem i vidim od prijatelja i rodbine da sve na visokom nivou.Apominju i veliku ljubaznost.Moj sin sa drugarima ide u avgustu na Drač u privatnom smeštaju pa ću vam preneti utiske po povratku.

Vladimir Stojanovic

24.7.2024. 08:14

Nema potrebe za tom patrolom do te drzave....Mladene imate moju podrsku za to ....

Mladen Alvirović

23.7.2024. 08:27

Lično sam objasnio mnogo puta zašto nećemo raditi više patrolu do Albanije. Ne želim da moja ekipa niti moja porodica preživi ponovo verbalnu torturu publike u Srbiji i da ponovo slušamo gadosti o sebi samo zato što smo snimili jednu emisiju. Neka snima neko drugi

Dušan Jelkić

22.7.2024. 23:00

Molba da se proveri kada će na celom pravcu od pančevačkog puta do mosta Pupin biti promenjeno ograničenje sa 50 na 80 km,zaštitne ograde između traka su postavljene na celom pravcu.

Mladen Alvirović

23.7.2024. 08:27

Ne znamo kada, možda nikada

Marko Rajović

22.7.2024. 22:44

Čemu svrha obraćanja,kada niko od vas nikome ne odgovara. Pisao sam bar 13-14-15 puta i ništa. Bezobrazni ste.,navlačite ljude da klikaju sajt

Mladen Alvirović

23.7.2024. 08:28

U opisu lepo piše - ako imamo odgovor, ako nađemo odgovor, mi ćemo vam odgovoriti. Ali, ne znači da mi imamo sve odgovore na sva pitanja.

Slaviša Radovanović

22.7.2024. 22:35

Molba za redakciju da objavite jedan detaljan članak o pravilnoj upotrebi dečijih auto-sedišta po uzrastima, vrstama i po visini, odnosno masi deteta. Hvala unapred. Zaista volim i emisiju i drago mi je da postoji i mobilna platforma.

SAT Media HUB

25.7.2024. 14:47

Godinama smo to činili. Od septembra ćemo opet.

Dejan Koželj

22.7.2024. 22:29

Putarina treba biti nedeljna, mesečna, polu i godišnja. U većem delu evrope je tako. Na pr. u Bugarskoj godišnja je 55 EUR.

Mladen Alvirović

23.7.2024. 08:29

Neće to kod nas uskoro kao što neće ni u Hrvatskoj ni i Italiji ni u Španiji ni u Francuskoj... Mnogo je zemalja koje smatraju da vinjeta nije dobro rešenje

Sasa

22.7.2024. 22:12

Zšto ni u jednoj patroli nema ni reci o kamp turizmu. kamperi zaist nisu tko brojna zkednica kao nekada ali i dnas ima dost ljudi koji letiju u storima, prikolicama.... ali o kampovima ni reci u vasim emisijm. Šteta.

Mladen Alvirović

23.7.2024. 08:30

Zato što se naša emisija ne bavi kampovima i kamperskim turizmom. To nije tema koju pokrivamo

Mirko Kuzmanović

22.7.2024. 20:59

Poštovani, na novom auto-putu Kruševac - Pojate u oba smera, pojavili su se poprečni brežuljci na kolovozu, kao da se put naborao. Valjalo bi to snimiti da bi nadležni nešto preduzeli. Pozdrav

Mladen Alvirović

23.7.2024. 08:30

Snimljeno, objavljeno još poodavno

Predrag Josimovic

22.7.2024. 20:01

Da li je bolje pripaid ili postpaid kada uzimamo TAG uređaj?

Slobodan Jovanović

22.7.2024. 22:51

Postpaid je bolja varijanta, pogotovo ako planirate da putujete i van granica Srbije. Za sad se može koristiti i u Severnoj Makedoniji i u Crnoj Gori. Postoje najave da će moći da se koristi i u Grčkoj i Hrvatskoj, ali to još uvek nije rešeno do kraja sa njihovim sistemom naplate. Prepaid može da se koristi samo u Srbiji.

Novomir Galić

22.7.2024. 19:58

Једна критика за ваш квиз, а то је, мислим да би требало , да има , рецимо 5 питања. Требало би да покажете тачне одговоре.

SAT Media HUB

25.7.2024. 12:00

I odmah kritika 🙂 Hvala vam na predlogu. Uzećemo ga u obzir.

Ivan Miletic

22.7.2024. 18:54

Bilo bi lepo da prosetate so Tratenika i prokomentarisete kako je napravljen kruzni tok koji se nalazi na magistralnom putu Kruševac-Kraljevo. To je prvi kružni tok iz pravca Kruševca ka Kraljevu. Vozila koja idu magistralom ulaze u kruzni tok sa brzinom od preko 60km/h - čak i teretna vozila. Tako da ljudi koji se uključuju u kružni tok iz pravca Trstenika ili Trstenika 2, moraju da propuate vozila koja se kreću magistralom iako nisu ni blizu kružnog toka ili da se mole bogu da ovi koji idu magistralnim putem uspore i ispostuju prednost. Naročito teretna vozila!

Mladen Alvirović

23.7.2024. 08:32

Ali, kružni tok je uredno obeležen? Da li je u pitanju samo nepoštovanje propisa ili nedostaje signalizacija?

željko sučević

22.7.2024. 18:03

Koja je cena Grande Pande za naše tržište.Sa i bez subvencija,zašto se to krije.

Mladen Alvirović

23.7.2024. 08:33

Cene su saopštene ali će za svako tržište moći da se znaju tek kad počne prodaja za nekoliko meseci. Cenu ne određuje fabrika već uvoznik Fijatovih vozila za našu zemlju

Marko Milanov

22.7.2024. 17:39

👍

Mihajlo Minić

22.7.2024. 16:36

Zašto emisije kada ste bili u Kruševcu u fabrici koja pravi ožičenja za automobile nema nigde?

Srećko Stanković

22.7.2024. 16:21

👋

branimir jovanovic

22.7.2024. 15:38

Moje pitanje je kad ce nasi putari usavraiti tehniku postavljanja sahtova ,slivnika u visini asfalta i da to traje u svetu ke to sasvim normalno ali kod nas izgleda nije. Veliki pozdrav od vernog pratioca👍👏💪

Srdjan Bojic

22.7.2024. 15:36

Da li moze sekcija kviz da bude malo cesce i sa vise pitanja? Taman da proverimo svoje znanje. Hvala unapred

SAT Media HUB

25.7.2024. 12:01

Hvala na predlogu. Uzećemo ga u obzir.

Predrag Milošević

22.7.2024. 15:24

Poštovana redakcijo SAT, Poštujem i redovno pratim Vaš rad još od devedesetih godina, ali Vas molim da omogućite uvećanje fonta u aplikaciji! Nekim vašim korisnicima, pa i meni, je vrlo teško da čitam presitan font, čak i sa naočarima. Mnogo bi bilo lakše da kome treba može da uveća. Hvala na razumevanju i veliki pozdrav.

Slobodan Jovanović

22.7.2024. 22:54

Ta mogućnost već postoji. Font možete povećati ukoliko kliknete na ikonicu da dva slova A u gornjem desnom uglu.

Žika Cvejić

22.7.2024. 15:19

👏

Darko Labaš

22.7.2024. 15:17

Kada će novi broj Youngtimera i koji je razlog što ste ugasili to izdanje? Savršen časopis, za dobrom dinamikom izlaženja na kioske. Velika greška i šteta.

SAT Media HUB

25.7.2024. 12:03

Youngtimer živi kroz stalnu rubriku u reviji SAT Plus i kroz SAT HUB

Andrej Đureković

22.7.2024. 14:59

koji je najbolji polovni suv do 35.000€

Uroš Stojšić

22.7.2024. 14:57

Kada će izaći novi broj revije Youngtimer?

SAT Media HUB

25.7.2024. 12:03

Youngtimer živi kroz stalnu rubriku u reviji SAT Plus i kroz SAT HUB

Vladimir Bogdanović

22.7.2024. 14:07

Poštovani, interesuje me da li ste bili u prilici da testirate Audi A4 ili A5 g-tron sa fabrički ugrađenim CNG-om 2017-2022 god? Ako jeste, kakvo je Vaše mišljenje o tim modelima, da li su motori pouzdani, izdržljivi i da li su uočeni neki problemi prilikom dužeg korišćenja? Na našem tržištu su uglavnom u ponudi sa većom pređenom kilometražom. Hvala! Pozdrav🤗

SAT Media HUB

25.7.2024. 14:48

Iz VW porodice, samo smo CNG vozili u škodi „oktaviji“. Nismo imali zamerke niti smo od saradnika iz kompanije DEKRA čuli da je održavanje posebno komplikovano ili da nisu pouzdani. Nažalost, redizajnirana „oktavija“ koja je upravo stigla na naše tržište je izbacila to iz ponude.

Vladimir Bogdanović

22.7.2024. 14:07

Poštovani, interesuje me da li ste bili u prilici da testirate Audi A4 ili A5 g-tron sa fabrički ugrađenim CNG-om 2017-2022 god? Ako jeste, kakvo je Vaše mišljenje o tim modelima, da li su motori pouzdani, izdržljivi i da li su uočeni neki problemi prilikom dužeg korišćenja? Na našem tržištu su uglavnom u ponudi sa većom pređenom kilometražom. Hvala! Pozdrav🤗

Vladimir Bogdanović

22.7.2024. 14:07

Poštovani, interesuje me da li ste bili u prilici da testirate Audi A4 ili A5 g-tron sa fabrički ugrađenim CNG-om 2017-2022 god? Ako jeste, kakvo je Vaše mišljenje o tim modelima, da li su motori pouzdani, izdržljivi i da li su uočeni neki problemi prilikom dužeg korišćenja? Na našem tržištu su uglavnom u ponudi sa većom pređenom kilometražom. Hvala! Pozdrav🤗

Andrej Đokić

22.7.2024. 13:47

Koja je poenta ograničenja snage motora za početnike ? Zar nije sigurnije voziti tromu limuzinu od 122 ks i 1560kg nego hečbek benzinac od 109ks i 900kg ?

SAT Media HUB

25.7.2024. 14:49

Poenta je u tome što je po nekadašnjem zakonu vozač dobijao odmah punu dozvolu – dakle iz stanja „ne zna da vozi“ je po polaganju ispita smeo odmah da vozi „ferari“ i to na autoputu, noću ,na dalekom putovanju. … Nekada davno smo pravili anketu sa vozačima koji su u Ljermontovljevoj podizali vozačku dozvolu. Pitali smo ih baš to „da li sada smete da vozite sportski automobil?“ , „da li smete da vozite noću, sami?“, „na autoputu?“. Mnogo su rekki da ne smeju – a imali su dozvolu koja im to dozvoljava.  Zato je uveden koncept probnog perioda sa nizom ograničenja i doba dana i svega drugog. Kod snage motora, negde je morala da se podvuče crta.

Milan

22.7.2024. 13:46

👍

Ivan Šoškić

22.7.2024. 13:29

Niko živ ne zna kako se brišu i zbog čega postojeći bodovi?! U čemu je fora, hvala?!

Predrag Josimovic

22.7.2024. 19:59

Poene koje osvojite traju 30 dana i onda se brišu, a Vi sakupljate nove.

Darko Tmusic

22.7.2024. 13:07

Kakva su iskustva sa AMS osiguranjem? Da li prihvataju njihove polise u Grckoj? Pitam jer sam primetio da su relativno skoro poceli sa snaznim nastupom na trzistu.

Zoran Gajić

22.7.2024. 12:58

Kako se ovde obračunavaju bodovi jer mi stalno nestaju? 😁 Svaki dan imam manje. Koliko dnevno oduzimate ili kako to ide? Hvala puno 😁

Predrag Josimovic

22.7.2024. 20:08

Poene koje osvojite traju 30 dana i onda se brišu, a Vi sakupljate nove.

GORAN CINCOVIC

22.7.2024. 12:42

👍

Aleksandar Kikoš

22.7.2024. 12:25

Hvala vam za sve što radite na edukaciji ljudi za pravilno učešće u saobraćaju... Kratko pitanje... VW benzinski motor sa 3 cilindra i 116ks, ili 4 cilindra i 150ks? Možete li me uputiti gde mogu da vidim poređenje ova dva agregata, hvala još jednom 👍🏻👍🏻👍🏻

SAT Media HUB

25.7.2024. 14:52

U kom modelu? Trocilindraši su se sjajno pokazali, samo nije isto da li u malom ili većem automobilu. I nisu za direktno poređenje, jer ne ciljaju istog kupca. Ako vam baš treba više snage, tu su 4 cilindra. Onome kome nije neophodno, dovoljno je 3 i niža cena.

Željko Hudi

22.7.2024. 12:24

👍

zoran Stancic

22.7.2024. 12:17

posto su dacia automobili novi jeftiniji u rumuniji nego kod nas moze procedura kupovine u rumuniji i uvoz u srbiju

SAT Media HUB

25.7.2024. 14:53

Naše je da testiramo automobil, zabeležimo dobre i manje dobre strane, a vi da po tome donesete sud da li je taj model za vas. Čak se retko kada bavimo komentarisanjem cene. Ona je trakva kakva je i ne zavisi od našeg testa. Kada sagledate naš TV prilog ili pročitate tekst, vi donosite odluku da li ga kupujete ili ne. Možemo samo da kažemo sledeće – ako ga sami uvozite, sami ste u celom procesu i manje važni kada dođete na red u servis. Da li vredi mala ušteda ili je bolje biti nečiji klijent i imati firmu koja o vama brine? I ni na to nećemo da vam damo odgovor, već on mora biti na vama.

Pero Balać

22.7.2024. 12:12

Hvala vam za sve informacije vezane za saobracaj

Magnumns

22.7.2024. 12:04

Да ли постоји могућност, да се на неком вишем нивоу покрене, да се уведе обавеза бољег одржавања путева на трасама градског превоза? Нпр. Улегнућа, рупе, шахтови, прелази преко шина итд морају бити поправљени у року од 2 дана од дана пријаве, ако су на траси јавног градског превоза. Вожња ће бити удобнија, возачи и путници ће мање бити под стресом, аутобуси ће бити у бољем стању, велика уштеда за одржавање, мање отказаних вожњи због распаднутих бусева, и у перспективи ако људи виде да се рок стварно поштује, радије ће користити јавни превоз уместо приватног и тиме додатно смањити стрес у саобраћају и гужву на тротоар-паркинзима. Све је то већ плаћено, само треба организовати, и најтежи део посла, преваспитати.

Milan Matic

22.7.2024. 11:57

👍

Dragan Miljković

22.7.2024. 11:55

poštovanje, Interesuje me mogućnost uporedjenja cena novih vozila u Srbiji sa istim u EU.

Darko Tmusic

22.7.2024. 13:11

Deluje da su dosta skuplja u EU, ali i prica se da su kvalitetniji nego za nase trziste. Oprema je bolja, a cuo sam npr qashqai za nemacko i za nase trziste dosta bolja zavrsna obrada (spojevi plastike, skripanje…). Da se razumemo, nemam izvor i nemam dokaz, samo sam cuo price.

Predrag Josimovic

22.7.2024. 11:54

Da li bi trebalo da uradim veliki servis auto je od prošleg velikog servisa prešao između 30.000km - 35.000km a poslednji veliki servis urađen je pre 6 godina?

Darko Tmusic

22.7.2024. 13:09

Cim se pitate uradite ga obavezno. Steta je ogromna ako se nesto desi.

Predrag Josimovic

22.7.2024. 12:38

Automobil je vw pasat b7 2.0 TDI bluetdi on je vožen u fantastičnim uslovima tako reći nije ni vožen.

SAT Media HUB

22.7.2024. 12:17

Ne znamo šta je preporuka proizvođača za automobil koji vozite niti u kakvim uslovima se vozi automobil, a niste napisali čak ni koji je automobil.

Zeljko Dokic

22.7.2024. 11:54

super 👏👏👏

dragan stjepic

22.7.2024. 11:50

👍🏻

Jan Pavlis

22.7.2024. 11:48

👍

Aleksandar Popovic

22.7.2024. 11:42

Poštovani, hvala na prilici da pitamo. Zanima me uvoz automobila iz Kine. Da li je omogućeno u Srbiji, koje su procedure i da li ti automobili ispunjavaju standarde u Srbiji, da mogu da se registruju i voze? Šta se dešava sa popravkom i garancijom? Puno hvala na odgovoru!

Dejan Vejinović

22.7.2024. 11:39

Poštovanje. Želeo BiH da još jednom pokrenete priču o zabrani uvoza automobila sa EURO 3 standardom, kao i subvencijama za kupovinu novijih automobila (EURO 6). Takođe me zanima da li će biti subvencija za nabavku hibrida (npr. nova FIAT PANDA). Podržao BiH predlog da se pri rešavanju kvizova daju i rešenja. Nadam se da post nije bio predugo. Pozdrav i nastavite tako.

Goran Krumov

22.7.2024. 11:38

Jel se prodaje Sat Magazin u Makedoniji i gde, ako se prodaje? Pozdrav

Aleksandar Jakovljev

22.7.2024. 11:37

BRAVO👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

Goran Stevčevski

22.7.2024. 11:35

👍

Zoran Petrovic

22.7.2024. 11:34

Bilo bi dobro da kada radite patrole i predlazete odmaralista, ujedno i kazete radni vreme istih. Tako bi svako ko je zainteresovan da svrati mogao da se upravlja kada da krene na put. Veliki pozdrav...

SAT Media HUB

22.7.2024. 12:22

Ne predlažemo odmorišta koja ne rade do duboko u noć a detaljne podatke o radnim vremenima uvek objavljujemo u patroli u reviji SAT Plus jer u emisiju ne može baš sve da stane.

Zoran Stankovic

22.7.2024. 11:34

S obzirom da veliki broj turista letuje u Grckoj, kao i da su u sezoni guzve velike, ljudi traze alternativne pravce kako bi brze i bezbednije stigli na odrediste. Da li bi mogli da napravite patrolu do Grcke, Atos i Tasos, preko granicnog prelaza Dorjan, i alternativnim pravcima da se izbegne Solun u potpunosti.

Slobodan Jovanović

24.7.2024. 00:41

Postoji emisija od pre šest godina, gde je detaljno objašnjeno kako se stiže do graničnog prelaza Dojran. Kucajte u YouTube pretrazi "SAT: Mini-patrola do Dojrana". Takođe, ekipa SAT-a posetila je Atos prošle godine, a put do Tasosa imate u više emisija koje su emitovane tokom prethodnih nekoliko godina.

Mile Stanojevic

22.7.2024. 11:32

👍

Zoran Vukotić

22.7.2024. 11:32

Predlažem da uvedete rubriku, “Održavanje putne infrastrukture”. Svi putevi imaju ugovorne firme nadležne za održavanje. Opet je sve više rupa na putevima, a da ne pričam o travi koja napada put, … Dosta ste na drumu i to može da vam bude usputna radnja da prozovete po nekog ko neodgovorno radi svoj posao. Naravno, možda ugovorne firme nisu krive, možda su na vreme prijavile nedostatke na drumu, ali ne dobijaju saglasnost od nadležnog državnog organa da se sanira pohabani deo putne infrastrukture. U svakom slučaju ste u prilici da prodrmate i ovaj segment industrije. Za kraj, u Nemačkoj su putevi brend, ne zbog toga što to država tako hoće, već je znatno veća šteta/trošak koji država ima od korisnika putne infrastrukture koji tuže državu zbog štete na vozilu uzrokovane pohabanom putnom infrastrukturom od održavanja puteva u “savršenom” stanju. Svake godine možete proglasiti najbolje održavane puteve iz nadležnosti predmetnog ugovora.

SAT Media HUB

22.7.2024. 12:23

Putevi su tema kojom se bavimo stalno ali nemamo ni mogućnosti ni volje da to radimo u svakoj emisiji. Kada smo pozivali gledaoce da nam šalju snimke loših puteva i da zajedno učinimo nešto bolje odziv je bio vrlo loš. Ako ljudi ne žele da im se pomogne mi to sami ne možemo jer ne vozimo se mi po svim putevima u svim zabačenim krajevima. Mi idemo glavnim pravcima i to je ono što pokazujemo. Za sve ostalo mora da se potrudi i onaj kome je taj put bitan barem tako što će da se odazove na naše pozive.

Marjan Pejic

22.7.2024. 11:31

Hvala na naporima👌

Kristina Sakulac

22.7.2024. 11:30

Zdravo, možete li napraviti neku patrolu i po Srbiji do turističkih mesta i izveštaj o novim putevima koji se rade npr brza saobraćajnica do Velikog Gradišta. Hvala!

SAT Media HUB

22.7.2024. 12:23

Nismo planirali u ovoj letnjoj sezoni da se bavimo tom temom

zoran božić

22.7.2024. 11:29

Ovo sam već jednom pitao a sada ponovo pitam: Kada će motor automobila postati rezervni deo i više neće čitati broj motora na tehničkom pregledu. Na većini automobila taj broj se ne raspoznaje. Onda počinje vrteška. Idi u mup da ti ukucaju novi broj ,pa onda piši zahtev pa čekaj da odobre pa onda ponovo u mup , pa nova saobraćajna i tako redom.DA LI TO MORA BAŠ TAKO ? Svugde u svetu je motor rezervni deo kao i bilo koji drugi deo i ne unosi se u saobraćajnu.

SAT Media HUB

22.7.2024. 12:24

Ne znamo kada će postati rezervni deo. Možete da pitate još hiljadu puta, potpuno je svejedno. Ako ste pratili našu emisiju znate da smo imali čak i goste i Uprave kriminalističke policije u studiju koji su potvrdili da se to neće menjati.

Vladimir Cupać

22.7.2024. 11:29

👏👏👏

Vladimir Stojanovic

22.7.2024. 11:28

Ako mozete da namestite link ili mail gde bi obicni gradjani slali svoje slike problema a vi probate da pomognete u resavanja tih problema ..losa ulica, nema parkinga, slomljen znak, kanta na putu ili tako nesto...

Lazar J.

22.7.2024. 11:28

👍

Ivan Videnovic

22.7.2024. 11:28

👍

Aleksandar Laban

22.7.2024. 11:27

Poštovani, pre neki dan sam našao izgubljenu tj sa vozila otpalu registracionu tablicu. Inače sasvim slučajno nekih sat vremena posle sam naišao na vozilo sa kojeg je otpala tablica, nasao vozača I uputio gde se tablica nalazi i gde je može naći. Inače dečko nije iz grada u kojem se sve to desilo.. Posle me je to navelo na razmišljanje sta učiniti u tom slučaju da li ostaviti tablicu na nekom vidnom mestu ili je odneti u policiju i predati nadležnom organima.

Lazar Cvijanovic

22.7.2024. 11:26

може једно истраживање каква сва осигурања за пут постоје, ауто мото клубови, путна осигурања, сервис пакети и слично

SAT Media HUB

22.7.2024. 12:25

Imali smo takvu rubriku u reviji SAT Plus nekoliko puta.

Srđan Filipović

22.7.2024. 11:26

Da li je ikako moguce sankcionisati bicikliste i teotinete koji se voze mimo svih propisa kroz crveno svetlo itd. i zasto e postoji kazna oduzimanje bicikla na neki vremenski rok, ako mogu da oduzmu auto zasto nemogu bicikl.

SAT Media HUB

22.7.2024. 12:26

Postoji kazna ali ne postoji saobraćajac na svakom semaforu.

Slobodan Milovanović

22.7.2024. 11:26

Sjajna ideja

Aleksandar Zlatić

22.7.2024. 11:25

Tangenta od Ovčanskog puta ka Kovilovo i do Zemuna preko Pupinovig mosta, ograničenje brzine je mnogo nisko, a najgore od svega je što ne postoji nikakva rasveta duž puta i baš je rizično voziti noću

Dušan Stošić

22.7.2024. 11:23

Проблем са депонијом уз сам аутопут код Бујановца и Бујановачке бање, која гори данима непрекидно, већ годинама. Мештани, а поготово деца у вртићима и школама се гуче у отровном облаку дима и смраду. Аутопутем је скоро немогуће возити јер је видљивост равна нули од Бујановачке бање, па све до села Левосоје. Нико не реагује на овај проблем, ни локалне, ни републичке власти. Молим вас да макар поменете овај проблем у емисији. Ми овде покушавамо да допремо до надлежних на све могуће начине, али нам је блокада аутопута у самом јеку сезоне изгледа једина преостала опција.

SAT Media HUB

22.7.2024. 12:26

Komunalni problemi nisu tema kojom se naša redakcija bavi. Deponije i njhov uticaj na saobraćaj prevazilaze ono što mi možemo da uradimo.

Boban Baša

22.7.2024. 11:23

Poštovani, da li možete da upotrebite svoj autoritet u medijima i pokrenete inicijativu za povećanje kontrole biciklista dostavljača (najekstremnije u centru Beograda) koji kao kamikaze izleću iz jednosmernih ulica sa električnim biciklima, prolaze na crvena svetla, voze trotoarima i preko pešačkih prelaza itd. Svakodnevno sam svedok više puta navedenih dešavanja a i sam sam imao nekoliko rizičnih situacija potencijalne saobraćajne nezgode zbog istih u poslednjih nekoliko meseci.Unapred hvala

Goran Ivačković

22.7.2024. 11:22

👍

Saša Rasic

22.7.2024. 11:21

Pozdrav.Imam predlog da neku od narednih emisija posvetite civilnom avio-saobracaju,tj.konkretno ponasanju putnika pri ulasku u zgradu aerodroma(sta su gejtovi,cekiranje itd.)

Slaviša Živanović

22.7.2024. 11:21

👍

Slaviša Miladinović

22.7.2024. 11:20

👍

Milan Alempijevic

22.7.2024. 11:19

Sto vise o elektro autima i tad slobodno iskljucite komentare :))

Miodrag Vladisavljević

22.7.2024. 11:18

Bravo...

Aleksa Eric

22.7.2024. 11:18

Pozdrav, Misljenja sam da su ogranicenja brzine na pojedinim mestima neopravdano niska. Da obrazlozim, u gradovima postoje ulice, sa duplim trakama, sa ogradom izmedju suprotnih smerova kretanja I ogranicenje 50kmh. Ili recimo, magistralni putevi na kojima I nedeljom popodne u zoni skole vazi ogranicenje 40. Licno mislim da su ogranicenja generalno prilicno niska, jasno je meni da ona moraju biti primerena najlosijem scenariju, ali za takve situacije bi sam vozac trebao da proceni I po potrebi vozi ispod ogranicenja. Nadam se da nisam bio previse konfuzan.

SAT Media HUB

22.7.2024. 12:27

Sve dok ljudi ginu na putevima svaki naš prilog koji bi rekao da su ograničenja suviše niska bi se završio velikim revoltom publike, pogotovo onih koji su izgubili nekoga. Probali smo, imali smo iskustva. Ne planiramo da se dovodimo u tu situaciju ponovo.

Dejan Paunovic

22.7.2024. 11:17

Na autu mi se pojavio signal PROVERITE SISTEM PROTIV ZAGADJENJA. Analizirajuci uslove eksploatacije a i saznavsi da su i prijatelji imali isti signal sa mnogo manjom kilometrazom (poklapa se starost automobila) posumnjao sam da je u pitanju vremenski signal (terminski). Auto se olicno ponasa (potrosnja i snaga). u pitanju je RENAULT dizel. Da li je to moguce i da li je dozvoljeno?

SAT Media HUB

22.7.2024. 12:28

Moguće je i dozvoljeno je sve što je deo tehničkog funkcionisanja vozila.

Milos Mirjanic

22.7.2024. 11:16

Ko o cemu ja o Metanu( a bilo je i zvanicno saopstenje da drzava od 01.01.2025.god uvodi akcize na Metan), da li ce drzava uvoditi i koliko ce biti Akciza na Metan. Pitanje je vrlo prosto, i do njega nije tesko doci, pogotovo Vama kada se obratite direktno kao redakcija SAT. Hvala i pozdrav( kome se obratiti, to Vi bolje znata, posto stei prosli put zamerili kada sam napisao kome Ministarstvu da se obratimo).

SAT Media HUB

22.7.2024. 12:29

Mi to ne znamo i nije to tako lako kao što mislite. Mi nemamo svoje ljude na svakom mestu pa da nam jave. I mi moramo da idemo zvaničnim putem. Kada se bude nešto više znalo onda ćemo objaviti.

Ivan Mladenović

22.7.2024. 11:23

eto sad će i nas koji vozimo na metan da oporezuju,a kao stalo im je do ekologije?!,pozdrav za sve matanđžije!

Ivan Mladenović

22.7.2024. 11:15

eto juče sam imao priliku da pošaljem snimak o rampi u Nišu na Matejevačkom putu koja ne radi,inače tu rampu redovno popravljaju,a ona prkosi i stalno se kvari,a i kad radi spusti se pet minuta pre nego naidje voz,inače na tom delu puta u dužini od 1000 metara ,postavljena su šest "ležeća policajca",koji su napravljena od asvalta i koji su baš loše i visoko utadjena,taj deo puta je uzbrdo -nizbrdo,pa se pitam a pitam i vas da li je moralo baš šest?,gde je razdaljina izmedju nekih 300 metara...

Bojan Jovanovic

22.7.2024. 11:15

Sta je potrebno za ljude koji imaju dvojno drzavljanstvo sa BiH da legalno kupe auto u Srbiji registruju i voze na svoje ime.. ? Kakve su procedure i ciju vozacku mora da ima, da li neko iz BiH mora ponovo polagati i sl.?

SAT Media HUB

22.7.2024. 12:30

Nemamo takvu informaciju.

Predrag Markovic

22.7.2024. 11:15

Ne znam zašto je na lokalnim putevi u poslednje vreme ograničenje od 60 na sat čak i kod nas gde je put urađen nov od Šida do Kukujevaca ograniče je 60 između sela, o cemu se tu radi, zbog čega je ograničenje iako je put nov? Hvala unapred

Ivan Mladenović

22.7.2024. 11:17

majzanimljivije je da skoro nigde ne postoji znak za prestanak ograničenja???

Predrag Milovanović

22.7.2024. 11:14

Poslao sam Vam pitanje u vezi polaganja teorijskog ispita za predavače teorijske nastave, pre jedno možda, mesec i po, dva dana. Nikakav odgovor nisam dobio od Vas! Znači da ne želite da se zamerate sa ljudima iz Agencije za bezbednost saobraćaja ili jednostavno ne želite da se tom temom bavite! Nadam se da ćete mi ovog puta izaći u susret i odgovoriti mi. Ne znam samo čemu ovakvo ignorisanje.

Svetozar Stojanovic

22.7.2024. 11:14

Postovani, u Krusevcu vec skoro godinu dana postoji inicijativa da se ukloni potpuno neshvatljiva ograda koja je stavljena u ulici Cara Lazara u duzini od oko 3 km. Ograda je postavljena u visini od 2 metra, da pesaci ne bi prelazili van pesackog prelaza ali je stvoren drugi problem a to je da vozaci automobila. i drugih vozila koja se ukljucuju na pomenutu ulicu od ograde ne vide vozila koja dolaze u susret i tako je svima ugrozena bezbednost. Desilo se vec nekoliko saobracajnih nesreca, dve su bile sa smrtnim ishodom. U periodu od godinu dana utisak je da se za 100% uvecao broj nesreca upravo zbog nepreglednosti zbog ograde. Molio bih vas da snimite reportazu o tome i kontaktirate nadlezne kao i agenciju za bezbednost u saobracaju koja je tako nesto dozvolila, ako je uopste dozvolila. Hvala

Rile R

23.7.2024. 10:18

Verovatno je ograda o kojoj govorite od punog materijala a ako je tako, onda bi rešenje bila ograda kroz koju se vidi šta je sa suprotne strane, sastavljena od vertikalnih profila, da se uz nju ne može lako popeti.

SAT Media HUB

22.7.2024. 12:30

Morate se obratiti gradskim službama sa ovim pitanjem pa kad od njih dobijete odgovor onda treba videti da li je taj odgovor smislen ili ne.

Ivan Mladenović

22.7.2024. 11:18

tako je druže u Nišu na svim bulevarima!

Anđelko Kuntuć

22.7.2024. 11:13

👍🏻

Dejan Stanisavljević

22.7.2024. 11:12

Možete li pitati nekog iz nadležnih institucija koliko je legalno samo domaćim vozačima naplaćivati kazne za prekoračenje prrosečne brzine? Naime mi vozimo 143 prosečno i stigne nam kazna a stranci prolaze sa 170-180 pa jedino ako ih uhvari presretač inače im kazna nikad ne stigne. Nije li ovo klasična diskriminacija stanovnika Srbije u odnosu na sve ostale?

SAT Media HUB

22.7.2024. 12:31

Da li mislite da će nam bilo ko reći da njih puštaju a naše ne? Ili će odgovor biti da niko nije iznad zakona?

Ivan Mladenović

22.7.2024. 11:20

Šiptarima koji idu na Kosovo preko Merdara ne mogu i ne smeju da ih zaustavljaju,kažu "takvo je naredjenje"!

ivan adamovic

22.7.2024. 11:11

kada dajete kvizove da resavamo,dajte i tacne odgovore posle resavanja,da bi znali koje smo odgovore dali tacno a koje ne... inace pohvale za sve ostalo.pozz

Perica Njegić

22.7.2024. 11:11

Odlično

Mladen Avramovski

22.7.2024. 11:11

👍

Veljko Nikolic Ludi Miloica

22.7.2024. 11:11

Стварно све похвале за иницијативу. Браво 💯👍💪

Marko Vekić

22.7.2024. 11:10

bravo

Željko Lukić

22.7.2024. 11:10

👍

Lazar Stojkovic

22.7.2024. 11:10

Izvinjavam se sto postavljam isti komentar ali ova sekcija je bas kao stvorena za ovo sto sam hteo reci. Sve pohvale za celu ekipu! Samo jedna mala zamerka na SatHub aplikaciju, nije bas odradjena profesionalno sto se od Vas i Vase emisije ipak ocekuje, ipak ste postavili veliki standarde i svi imamo velika ocekivanja. Aplikacija dosta sporo radi, ponekad sekcije, clanci nisu vidljivi neko vreme is licno. Ovo nije razlog naravno da prestanem da Vas pratim i koristim aplikaciju ali radi boljeg korisnickog iskustva bilo bi lepo da se to poboljsa. P.S. Obzirom da se bavim kreiranjem aplikacija za iOS uredjaje, rado bi pomogao oko poboljsanja ukoliko je potrebno, naravno besplatno :)

Ivan Mladenović

22.7.2024. 11:10

odlično,mi vozači možemo uvek iz prve ruke da damo informacije!

Vladimir Kalinic

22.7.2024. 11:10

Bravo

Srđan Lekić

22.7.2024. 11:08

Pohvalno!

Rade Saulić

22.7.2024. 11:08

odlično

Miloš Kosovac

22.7.2024. 11:08

Prava stvar! Mislim da bi trebalo malo obratiti pažnju i na lokalne puteve i signalizirati lokalnim samoupravama na šta su problemi.

Miloš Kosovac

22.7.2024. 11:08

Prava stvar! Mislim da bi trebalo malo obratiti pažnju i na lokalne puteve i signalizirati lokalnim samoupravama na šta su problemi.

Miloš Kosovac

22.7.2024. 11:08

Prava stvar! Mislim da bi trebalo malo obratiti pažnju i na lokalne puteve i signalizirati lokalnim samoupravama na šta su problemi.

Miloš Kosovac

22.7.2024. 11:08

Prava stvar! Mislim da bi trebalo malo obratiti pažnju i na lokalne puteve i signalizirati lokalnim samoupravama na šta su problemi.

Igor Nikolic

22.7.2024. 11:08

Svaka cast

zoran grbic

22.7.2024. 11:07

👍👏

zoran grbic

22.7.2024. 11:07

👍👏

zoran grbic

22.7.2024. 11:07

👍👏

Zoran Novicevic

22.7.2024. 11:07

👍

Zoran Novicevic

22.7.2024. 11:07

👍

Zoran Perišić

22.7.2024. 11:07

lepo 👍

Ksenija Vučković

22.7.2024. 11:07

bravo

Ksenija Vučković

22.7.2024. 11:07

bravo

Mirko Radovic

22.7.2024. 11:07

👍

Zoran Pavlović

22.7.2024. 11:07

👍

Dragan Crnogorac

22.7.2024. 11:07

👍

Zoran Pavlović

22.7.2024. 11:07

👍

Zoran Pavlović

22.7.2024. 11:07

👍

Darko Simić

22.7.2024. 11:07

👏

Milan Čikara

22.7.2024. 11:07

👍

Necseriu Eugen

22.7.2024. 11:06

👍

Radiša Milinković

22.7.2024. 11:06

👍

nenad vucenovic

22.7.2024. 11:06

👍